Vi tilbyr også

Plexusklinikken ligger midt i Ski sentrum. Vi holder til i Idrettsveien 16A i 3.etasje. Det er enkel tilgang både med bil og kollektivtransport. Vi har kort ventetid, samarbeider med de fleste forsikringselskaper og har konkurransedyktige priser

ED

Shockwave behandling for erektil dysfunksjon (impotens eller ereksjonssvikt)

Ereksjonssvikt er en vanlig tilstand i Norge, og opp mot 1 av 3 menn i alderen 40-49 år opplever en grad av ereksjonssvikt. Et behandlingsforløp med fokusert Shockwave (Sjokkbølge eller fokusert trykkbølge) har vist positiv effekt i behandling av reisnings problemer, også kalt erektil dysfunksjon (ED) eller impotens. Behandlingmetoden er brukt i urologi og ortopedi siden 80-tallet med større og større suksess.

IMG 3058

Diagnostisk ultralyd

Ultralyd er et redskap som kan benyttes til undersøkelse av kroppen. Mange kjenner det igjen fra undersøkelse av gravide, men det kan også brukes til undersøkelse av nesten hele kroppen. Det er helt ufarligt og uten bivirkninger.

stock-photo-shockwave-therapy-increases-the-growth-of-new-blood-vessels-and-is-for-instance-used-for-treating-calcific-tendonitis-or-chronic-tendonitis-in-the-elbow-knee-or-shoulder

Trykkbølge

Plexusklinikken tilbyr trykkbølgebehandling som benyttes ved hovedsaklig seneproblematikk (tendinopatier), hvilket er smerte og irritasjon rundt muskelens sene og senens innfestning til skjelettet (periostet). Kan også hjelpe til ved mindre forkalkninger i senevevet som ses i områdene rundt skulder og achilles.

Skjermbilde 2019-11-15 kl. 09.16.58

High power laserbehandling

High Power laserbehandling minsker smerter og inflammasjon av skadet vev (sener, knokler, muskler og leddbånd).

Innleggssåler

Innleggssåler kan være et effektivt supplement til trening og forebygging av hæl- og forfotsmerte, achillessenebetennelse, beinhinnebetennelse, kneplager, hofteplager og ryggplager.

coaching

Coaching

Coaching er et samspill mellom en coach og en person i utvikling. Det er en metode som blander teknikker og praktiske øvelser for at du skal oppnå dine mål og øke din livskvalitet.